His Birthday

My Age...

Monday, August 8, 2011

Weekend y sgt2 mencabar + seronok...

Salam...
hri ni sgt2 sejuk..hujan diluar sgt2 la lebatnya...harap2 xsmpai ke petang...
aku merempit ni..basah lencun xpasal2 nt..huhuhuhu..
citer pasal hujg mgu y sgt2 best....
mula2nya i refuse to join them...
coz dh otw balik SB...dh la balik ptg tuh sgt2 panas..dn abg aku bwak kete mcm org giler....
sakit betol hati aku...menyampah pn ada...
kami hmpir2 xcident....rasa cm nk mengamok pn ada...
biarkan jela..malas nk dilayan org cmtuh....
kwn aku call nk pujuk aku g Kl sama hri sbtu..
aku dh sedih sb xdpt nk join mereka...
tp msa dlm kete tuh, terpk plak nk g jgk...
nk ckp kt abg aku, aku tkut...
xpe r dlu...bukak pose dlm kete jer...
smpai jer kt umah, kemas2 brg, terus mkn...
mlm tuh papa call...aku tnya pendpt papa cmne...
papa bg persetujuan...aku pn Hoooreeeyyyyyyy......
aku dh siap msj kwn aku y dk kr SB nih...
tnya dia pasal bus...aku pn nk g pos ofis..nk anta buku log ni...
abg aku kua bilik,aku ckp ngan dia...dan di sokong oleh akak aku...
abg aku pn setuju nk g anta....
gembira giler nih...
esoknya yakni hri sabtu aku kua rumah kul 9lbh, g la pos ofis dlu...
tp malangnya pos ofis tutup...
so xdpt la nk poss dlu..aku bwak buku tuh jalan 1 Kl...
sakit bahu toksah ckp la...huhuhu..naik cram bahu aku....
aku naik bus dkt 3 jam nk smpai pudu...
pastuh naik lrt kt plaza rakyat...turun masjid jamek...
jmpa kawan2...yeay....suka la...
diorg dh mengurus yer..aku bila lg??? huhuhuuh...
lupakan....hahahha...
jalan giler2 la....smpai ke mlm...
aku dh rembat baju raya 2 pasg...
aku n akak aku...
santekk la...contton + manek2.....
i like la..seperti y diidamkan...
balik tdo kt putra perdana, puchong...
berhuru-hara kt umah zuera la mlm tuh...
ahad pgi, kul 9 dh kua...berkejar bus..sb tkut trlepas..hihihih...
kua nk g times square...tp punya la giler jalan nk cri...tensen aku..
tp xpela...jd pengajaran dn aku belajar dri ctu..dh thu cmne nk g monorail pling dekt...
aku lak sempat sekejp jer kt ctuh...nk kejar balik plak...naik bus kul 2 balik SB...
so kul 1 berkejar2 balik la aku sorg2...
Alhamdulillah slamat smpai...
weekend y sgt2 seronok bersama kwn2 tersyg...love u guys...!!!!
nt jmpa lg...


*fuhhh.....penat buat entry....

No comments:

Post a Comment

kata kawan-kawan