His Birthday

My Age...

Sunday, February 1, 2009

hbis sudah holiday.... :(

dh lma x entri...
balik umah x bukak internet da...
ada internet tp lupa password..
huhuhu..
aku y sengal..

masa aku smpai umah maghrib 24 Jan tu..
rmai org umah aku..

aku ingt kn nk smbut aku balik...

rupa2nye diorg baru balik dari umah org kenduri..

hampeh tol..

hahahhaa..

nenek n mak sdara aku smua da...

sronok...

dpt gak aku jmpa ngan spupu2 aku y comel...

huhuhuhu...



syazkirin


emam baihaqi


cuti agak seronok r..
aku g kacau syura kt umah mak sdara aku..
aku x amik gmbr msa majlis tu..
xleh la nk entri..
huhuhu...
masa tu smua da..
budak comot ni pn da


qaseh eyzaira

aku n famili g jalan2 kt kbmall...
smbil2 tgu nk amik adk aku tusyen..
aku n nani jew ikt..



nabila n zuyyin g tusyen..



hahahha..
padan muka..
jahat tol aku ni..
dpt gak aku paw 2 helai sluar..
adik2 aku pn papa aku belikn jgak..
aku nk sandal tp xde r..
susah tol..
huhuhuhu...

aku kna kemas umah...
huhuhu..
tu y paling sedih...
ingt dpt la rehat2..
mama aku suruh tkar langsir 1 rumah..


ruang tamu... wah cm brsepah jew.... malu2..


dapur.. umah baru renovate... dapur baru la ni.. hehehhee

huh..
jenuh aku...
tp xpe..
trubat gak rndu kt mama n papa...

i lub u mama papa..

1 comment:

kata kawan-kawan