His Birthday

My Age...

Sunday, February 1, 2009

mertuaku....

masa cuti ri tu...
bakal mertua n bakal ipar2 ku dtg kelantan....
bie ckp diorg dtg saje2 je..
sb nk melancong..
tp da jgak g melawat sedara kot..
bie xdpt ikt famili dia...
dia kena keje...
brleter dia kt aku..
huhuhuhu..
dia ckp aku xnk kawin ngan dia cpt2..
kalau x msti dia dh dpt cuti...
aku y dpersalahkn...
huhuhuhu..
kesian..
dia saje2 je gurau2 manja ngan aku..
dia suh aku g jmpa ngan famili dia...
aku gabra r...
tp aku x g jmpa pn..
bie ckp nt dia da sma bru aku leh jmpa ngan famili dia...
famili dia dh thu pasal hubngan ktorg..
tp ktorg blum sedia lg nk jmpa ngan famili msing2..
lgpn dia ckp aku msh muda lg..
aku ikut je..
mane2 y trbaik tuk hubungan kami..
latest my hubby punye pic..
wlaupn x bpe comey..
syg ltak jgak ye bie cyang..
sowi...
bie tetap comey dhati syg..



i lub u bie..



syg sayang bie sgt2...
smoga hubungan kita brkekalan..

1 comment:

  1. ok la syg,bie pun syg syg jgk...wakakaka...gelinye...hua3

    ReplyDelete

kata kawan-kawan